Contact. Mădălin Ciortea - fotograf de nuntă și de familie | Dream Art Events

Contactează-mă

Pentru a mă contacta, te rog să completezi formularul de mai jos și voi încerca să îți răspund cât mai repede posibil. Dacă întrebările sunt urgente, mă poți contacta la numărul de telefon

+40 774 593 839

Q& A

Iată o listă cu întrebările pe care le primesc în mod frecvent din partea clienților. Dacă întrebările tale nu se regăsesc în topicul alăturat, te rog să mă contactez și îți voi răspunde cu drag.

Cum pot să rezerv serviciile de fotografie/videografie?

Pentru că este esențial să avem o discuție preliminară despre evenimentul la care dorești să colaborăm, este indicat să mă contactezi telefonic sau prin mesaj iar eu îți voi prezenta modul și condițiile de adordare pentru a obține imagini de calitate, nu înainte de a verifica dacă data solicitată este disponibilă.

În căt timp îmi voi primi fotografiile editate?

Răspunsul scurt este „ cât mai repede ” :) 

Răspunsul tehnic sau contractual este  „în maxim 60 de zile lucrătoare”.

Răspunsul realist este ceva mai elaborat - la începutul sezonului de nunți, în lunile Aprilie, Mai și uneori Iunie, editarea este facilă grație agendei nu foarte încărcate și a intercalării unor perioade de post în care nu se fac nunți. Pe de altă parte, finalul de sezon, respectiv lunile Septembrie și Octombrie, vine cu o rată mai mare de rezervări, unele făcute pe ultima sută de metri iar în acest context timpul acordat editării poate fi afectat.

În cazul fotografiei de botez sau al sesiunilor foto termenul de predare este mai scurt decât în cazul fotografiilor de nuntă pentru că am de a face cu un volum mai mic în etapa de editare.

Ce presupune procesul de editare?

Pentru a menține răspunsul în zona concretă voi da ca exemplu o nuntă. În timpul unei nunți clasice fotografiez aproximativ 5000-6000 de cadre, dintre care aleg fotografiile cu potențial narativ astfel încât din fiecare moment al nunții să am cadrele relevante iar practica mi-a arătat că de obicei aleg între 800 și 1000 de imagini.

Fotografiile alese sunt editate individual, cu mare atenție (și cu poțiuni magice) iar la final fișierele raw (brute) sunt exportate în format comun, jepg, numai bune pentru a fi încărcate în galeria online sau printate în albume care vor dăinui foarte mulți ani.

Care sunt măsurile pentru a păstra în siguranță fotografiile?

Siguranța cadrelor surpinse la orice tip de eveniment este prima prioritate. Fotografiez cu un aparat mirrorless care dispune de doua sloturi de card SD iar imaginile sunt scrise identic pe ambele carduri. 

După eveniment, toate fotografiile sunt copiate de pe cardurile de memorie pe HDD extern neconectat la Internet, ca apoi fotografiile să fie copiate pe un PC concectat la Interet de unde ajung într-un cloud profesional, securizat.

După editare, fotografiile prezente pe HDD intern primesc upload în galerie online și pe serviciul de cloud.

După predarea fotografiilor către client, fotografiile răman în galeria online timp de cel puțin 5 ani de zile și sunt de asemenea arhivate pe HDD extern pentru a fi retrimise clienților în cazul că acestea sunt pierdute.